Saturday, June 27, 2009

Michael Jackson a.k.a Mikael Abdullah


Dunia di kejutkan ngan berita pemergian Raja Pop Dunia (aku lak di kejutkan ngan msg pagi2 buta dpd sorg hamba Allah yg memaklumkn berita sensasi nih seolah2 kt umah aku takde Tv, Radio dan kedai belakang umah aku nih takde jual surat kabo) Huhu. Aku x pasti lah kesahihan samada si Maikel ni dah masuk Islam ke btul.. Aku wat gak research skit2 tap tu r info2 kt internet nih bukan leh pakai larung sebarang jek kan.. Dengan kecanggihan teknologi skang mcm2 dorg leh buat, so aku try call Janet Jeksen tapi x dpt. Dah tukar n fon kot... Tapi kalau btul Maikel ni dah masuk Islam sama2 lah kita sedekahkan Fatihah... Erm... Ingat perginya seorang Raja Pop x semestinya kita akan katandusan lagu2 pop yg hebat. Kita masih lagik ade Dato' M Daud Kilau, A rahman Hassan, Sharifah Aini.. (apa kene mngena????) hehe. Tu je kot utk kali nih... (yana n shafa xyah ah nk ckp sengal)

2 comments:

  1. aku xtau nape aku sedih bile aku dpt tu mikael abdullah ni pergi..mungkin sbb aku nih EMOkn so mende2 cm ni wat aku sedey :_( pastu tbe2 aku terpk kalo lh mariah carey yg pergi,mungkin aku akan berkabung selama sebulan.huhu~ EMO nye aku....

    ReplyDelete
  2. ko berkabung mende ko dapat??? huhu. lbey baik ko beli buah kabung. makan ngan ABC. lagi sodap...

    ReplyDelete