Tuesday, March 10, 2009

Borak Kosong


Erm.. lama dah tak update story kt blog nih. maklum le. las week adalah minggu bz+stress+tensen+boring=Longkang.. sebab midtertm exam. dari ari selasa smpai jumaat. So mmg tak berkesempatan lah nk update apa2 story pun kt sini. lgpun takde benda menarik pun nk di kongsikan.

Las week aku balik JB! (gambar kt atas tu gambar pemandangan kt Jb ah tuh) Lpas paper CSP ptg tu aku balik JB. mula2 rase xnak balik, tapi bila pk2 balik tahap keboringan ujung minggu kt shah alam nih tambahan lak orang disekeliling sebok ngan hal masing2 xo aku pun amik keputusan utk balik.. bukan pe. dapat gak jenguk kuarga, anak buah aku yg baru n kengkawan rapat kt sana. Dah lama tak hang out sesama.. dorg pun dah rindu tahap gaban kt aku.. (hehehe. ye ke?) takde wat apa sangat cuti kali nih. most of the time lpak umah jek.

Skang ni aku tgh dlm proses perbincangan+research=Gempak ngan org2 tertentu utk photoshoot kitorg. Persiapan sedikit sebanyak tlah pun di buat dengan jayanya. Huhu. Cuma masalah nk kumpulkn semua skali. Maklum lah.. masing2 mcm Supermodel. Nk kna susun schedule, nk tgu semua free. huhu. Tapi apa pun aku berharap sumenye akan berjalan ngan lancar, Insyallah...

Cuma kt sini aku nk ingatkn pada sapa2 yg blum wat apa2 persiapan, better korg wat cpat! sebab ianya akan berlangsung dlm waktu terdekat nih. Haha. Saspen x? Pada yg dah siap ngan kostum n tema tuh aku ucapkan sekalung tahniah n time kasih atas kerjasama yg korg berikan. Erm... Rasenye tu je lah kot wat masa nih... Kalau ada apa2 lagik aku akan update k. Lgpun kpala aku dah Buntu+Berat+Takde Idea=Bengong dah nih.

Pada sume rakan2 blog yg len Selamat Maju Jaya! hahaha..

No comments:

Post a Comment