Sunday, March 15, 2009

~GURINDAM DI DATARAN SHAH ALAM:)

Lepas je habis oiam, aku & friends (F, Z & Y) pegi la makan kat BIG MUG.. masing2 pun lapar kebuloq belum sempat makan malam lagi.. (Dorang lapar lagi teruk daripada aku pasal banyak habiskan tenaga amik gmbar n jerit2 kat blakang studio=p HeHe.. usik je)

Lepas je makan ingat nak karok kat quality hotel, tapi da xsempat coz da lewat.. jadi ktrang pun pg kat umah aku jap pg amik gitar baru aku.. After that ktrang pun pg ke dataran yang ada kereta api tu.. dengan dengan padang.. Ramai jugak orang malam tu, bersusun keta tepi jalan..

Then dah turun kete, sempat lagi dorang ni nak posing dengan gitar aku HEhe isk3

Lepas tu kitorang pergi la amik port kat bawah pokok pasal kat sana je xramai orang & ada kerusi.. ape lagey.. masing2 dah senak kekenyangan, tapi semangat belasah je ape lagu pun.. hehe.. Kitorang pun nyanyi la lagu imran ajmain "seribu tahun", man bai, Melly -Cinta, Rossa-Pudar, aku Bukan Untukmu.. Search- Fantasia Bulan Madu.. Agnes Monica-matahari & ntah ape2 lagu lagi ntah.. tapi ada jugak lagu yang xhabis main pasal masing2 xtau lirik hahahahaha..

6 comments:

  1. tak sabar rasenye nk rakamkan album.. huahuhauhua.. konfiden!

    ReplyDelete
  2. Jom kite medley+duet nak:p

    ReplyDelete
  3. hahahhah..feruz dengki!!!xpsal2 ckp aku over...heehehh..ala..aku taw la suara aku besh kn..heheheh..hahahha..wawawawa...

    ReplyDelete
  4. haa..rezot..jum2 duet..tp kt karok..xnk la kt dataran..heheheh..xpuas la..xtaw lirik jerk..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete