Friday, February 20, 2009

.:MeMORY KaMi:,)


Hai. Assalammualaikum. Erm.. sebenarnye skang ni kul 1.09 am. Aku tgh nk wat assignment MOC. Tapi takde idea lgsung. Kpala otak lgsung takleh nk berfungsi. Huhu. Tiba-tiba...... aku terlintas nk post sumthing kt blog nih lepas teringat peristiwa semalam... Jeng Jeng Jeng! huhu... mcm ni....
Semalam adalah hari yg memenatkan sebab aku ada 2 Test. Taxation ngan Business math. Kelas malam lak tuh smpai 9.30. Biasenye aku balik naik bas jek smpai sec 2 pastu amik teksi balik umah.. Tapi semalam aku mintak tolong housemate aku amik aku kt fac.. sementara tunggu kemunculan MyV Ijau Epal + emas skit (kete housemate aku. huhu) aku duduk depan fac. keadaan time tu sunyi sangat... dah dekat kul 10. Most of the PLK student dah balik.. aku pulak time tu dlm keadaan penat, sunyi, sedih (tiba2). huhu. aku tgk bangunan fac aku. dpd atas smpai bawah. dalam keadaan suram time tuh tiba2 ati aku sayu.. sayu sangat... sebab aku terpikir kalau btul lah ini semester terakhir aku kt sini.. aku akan tinggalkn UiTM Shah Alam ni dengan 1001 kenangan.. time tengah duk tenung bangunan fac tu jugak sorg2 muka kawan2 aku kt sini muncul depan mata aku.
Muka2 classmate aku... especially kwn2 rapat aku.. Basyir, Shafa, Yana, Liza, Af n Reza.. Aku teringat balik masa mula kitorg jumpa.. teringat balik aktiviti yg kitorg wat sama2... aku terfikir.. bila lagi agaknye lpas ni kitorg akan jumpa.. jalan kn aktiviti sama2... sume benda masuk dlam kepala otak aku.. masa makan sama2 pun masuk gak.. sedih gile bila pk lpas ni sumenye akan berakhir. lpas nih susah lah aku nk tgk Basyir kena kn Shafa, (talk to my hand) , xleh tgk aksi basyir shuffle.. xleh nk dengar yana laser, pastu buat muka tak bersalah. lagik satu da moment kitorg wat lawak tapi Af xdapat tgkap tapi dia tumpang gelak gak, pastu dia tanya liza apa yg kitorg bualkn. Liza lak dengan tenang xplain satu2 kt af. Huhu. aku mesti rindu giler sume tuh!!!! kenangan2 tu sume.. tgh duk termenung tu tetibe housemate aku muncul.. lamunan aku pun terhenti kt situ.... yg pasti.. aku akan rindu sume tuh..

6 comments:

  1. WEH..aku dapat tangkap la apa yg korang ckp..ISH!!!aku blur time ujan je coz time tu coverage maxis xclear..

    ReplyDelete
  2. .....kau ni buat aku nak meleleh la..

    ReplyDelete
  3. sedih ar ni last sem kt bsama
    pas ni masing2 wt haluan sndr
    hope biar jauh d mata tp dkt d hati

    ReplyDelete
  4. hahahaha..basyir shuffle?? seyes? =p

    ReplyDelete
  5. PEjam Celik PejaM CeliK... Tik Tok Tik Tok.. CePAt MAsA BerLaLu..

    ReplyDelete
  6. seyes la sheewa..nape?? x caye ke??or nak join syiran shuffle skali..hahaha

    ReplyDelete